duminică, 29 noiembrie 2009

PROIECT LA SISTEME INFORMATICE

CERINŢE PROIECT

ATENŢIE!

Proiectul este individual si trebuie prezentat la seminar (14-15 decembrie 2009)!

Realizaţi folosind Microsoft PowerPoint 2007 o prezentare[1](prezentarea se poate referi la: o companie nationala/multinationala, un produs, un serviciu-lant de servicii, un proiect de anvergura) care să conţină:

cel puţin 25 slide-uri

aplicarea unui şablon (design template) sau realizarea propriilor scheme de culori;

utilizarea master slide-ului pentru aplicarea anumitor formate standard pentru toate diapozitivele;

prezentare filmată

cel puţin 5 elemente diferite dintre următoarele:

tabel;

diagramă;

organigramă;

imagine;

hyperlink;

fişier video;

fişier audio.

aplicare antet, subsol, numerotare diapozitive;

tranziţii între diapozitive;

animaţii pentru elementele din prezentare;

textul va conţine diacritice;

al doilea diapozitiv va indica succint principalele elemente detaliate mai apoi în prezentare;

diapozitivul final va conţine bibliografia utilizată în realizarea prezentării (elaborată conform modelului prezentat la seminar sau conform altor modele valide).


În elaborarea prezentării se va ţine cont de natura subiectului şi de obiectivul urmărit prin expunerea acestuia. Se va selecta cate o varianta pentru fiecare subpunct (1.a,1.b,1.c,2.a etc) iar prezentarea va trebui sa tina cont de aceste alegeri:

1. Subiectul prezentării

a. natura subiectului:

tehnic, comercial, social, didactic

b. nivelul de abordare:

general -sintetic, punctual-analitic

c. gradul de originalitate:

subiect original, subiect nerepetabil, subiect comun

2. Publicul

a. numărul de persoane:

restrâns, puțin numeros, numeros

b. gradul de avizare:

public avizat, public interesat, public neavizat

c. categoria de vârstă:

adolescenți, tineri, maturi, vârstnici

3. Locaţia:

a. dotări:

improvizate, acceptabile, corespunzătoare

b. distanţa faţă de public:

mică, normală 8-10 m, mare

4. Evenimentul

a. tip:

simpozion, workshop, training, întâlnire de afaceri, întâlnire de lucru

b. amploare:

local, național, internațional

c. participare:

restrâns, invitați, publicul larg

5. Obiective urmărite

a. informare:

prezentare, difuzare - diseminare

b. promovare

pomovare produs, marca, imagine firmă, vânzări

c. stimularea auditorului:

sensibilizare, motivare, perfecționare

6. Stil

a. agresiv:

latest news, breacking news, incitant

b. insistent:

constant persuasiv, convingător

c. lejer:

secvențial, mozaic



[1] prezentarea se poate referi la: o companie naţională/internaţională, un produs, un serviciu (lanţ de servicii), un proiect de anvergură etc.

Arhiva