marți, 4 mai 2010

Proiect Relatii publice - Marketing


        Pornindu-se de la informatii si date existente s-a decis elaborarea unui program care sa constientizeze necesitatea unui mediu ambiant mult mai curat în Municipiul Bucuresti. Obiectivele programului sunt:
1.   Constientizarea locuitorilor despre riscurile unui oras murdar asupra sanatatii lor.
2.   Informarea parintilor despre pericolele generate de existenta gunoaielor si a mizeriei stradale asupra sanatatii copiilor lor.
3.   Obtinerea sprijinului, a sfaturilor si a unei implicari permanente a autoritatilor.
Intentia programului nu este de a speria publicul tinta, ci de a prezenta faptele în forme reale.
Implementarea programului se va realiza prin:

1.intermediul media: TV- spot ( veti aparea dumneavoastra ), Presa – macheta, Radio – jingle, Internet – pagina web / blog / forumuri, etc;
+
2.conferinte – data, locatie, audienta directa si indirecta, speakeri, mapa de presa - discurs, buget prin costuri;
+
3.organizarea de evenimente – data, locatie, audienta directa si indirecta, trupe - concerte, competitii sportive, etc, buget prin costuri.
= 60 J
        
Termen: seminariile din saptamâna 11 de activitate didactica



Arhiva

A apărut o eroare în acest obiect gadget