vineri, 30 aprilie 2010

MARKETING DIRECT

Buna dimineata, buna ziua sau buna seara stimati colegi (in functie de cand veti citi acest mesaj...),

Desigur, acest mesaj trebuia sa ajunga la dumneavoastra, daca imi mai aduc eu bine aminte, inainte de a pleca in vacanta de Pasti: cel putin asa va spuneam eu la inceputul colaborarii noastre. Insa tot eu va mai spuneam si ca onorarea promisiunilor, in ciuda faptului ca este un lucru extrem de important (cel putin in marketingul direct...), este, totodata, si unul dintre cele mai dificile lucruri de realizat, cel putin in patria noastra... In acest context, v-as propune, totusi, sa ne bucuram ca aceste materiale ajung la dumneavoastra, fie si cu o intarziere de 19 zile!

Va rog, asadar, sa gasiti atasate acestui mesaj urmatoarele 10 fisiere, care va vor servi urmatoarelor scopuri:

* MD_Prezentare_ 31032010. ppt: contine informatii care va vor folosi pentru pregatirea testului-grila (nu ati uitat, sper, ca acesta va contine 15 intrebari, fiecare cu cate patru variante de raspuns, una singura fiind corecta);

* MD_Mailing_31032010 .ppt: contine cateva slide-uri care va prezinta atat informatii despre direct mail, in general, cat si elemente punctuale referitoare la continutul unui pachet folosit in campaniile de direct mail precum si idei de imbunatatire a performantelor mailingurilor realizate; va rog sa le considerati pentru a va realiza proiectul de echipa (mailingul)!;

* Direct_Mail_ 31032010. pdf: contine 15 pagini de informatii generale despre proiectarea si realizarea campaniilor de direct mail; este vorba, de fapt, despre subcapitolul dedicat mailingului din cartea de Marketing direct a subsemnatului. Informatiile care se refera la proiect se gasesc intre paginile 10 si 13 si, pentru a va usura identificarea acestora, le-am marcat cu galben! Va rog sa le considerati, alaturi de explicatiile pe care vi le-am dat la intalnirile noastre, pentru a va realiza proiectul de echipa (mailingul)!;

* Mailing_Demo_ 2010.zip: arhiva contine trei exemple de mailinguri realizate pe piata romaneasca de catre Brandbuilders, Dacia si Rentrop&Straton; va rog sa aveti in vedere faptul ca aceste mailinguri, chiar daca au si partile lor bune, sunt (destul de) pline de erori pe care sper ca le veti recunoaste si, sunt convins, le veti evita atunci cand va veti realiza proiectul de echipa (mailingul)!;

* Forum Media Publishing.zip: arhiva contine un exemplu de insert mailing realizat pe piata romaneasca de catre Forum Media Publishing; va rog sa aveti in vedere faptul ca si acest mailing contine erori pe care le veti recunoaste si pe care, sunt convins, le veti evita atunci cand va veti realiza proiectul de echipa (mailingul)!;

* Orange Romania.zip: arhiva contine un exemplu de mailing realizat pe piata romaneasca de catre Orange Romania; va rog sa aveti in vedere faptul ca si acest mailing, chiar daca are parti bune, este plin de erori pe care le veti recunoaste si pe care, sunt convins, le veti evita atunci cand va veti realiza proiectul de echipa (mailingul)!;

* Readers Digest.zip: arhiva contine un exemplu de insert-mailing realizat pe piata romaneasca de catre Readers Digest; va rog sa aveti in vedere faptul ca si acest mailing, realizat de catre unul dintre numele cele mai grele in domeniu, contine destule erori pe care le veti recunoaste si pe care, sunt convins, le veti evita atunci cand va veti realiza proiectul de echipa (mailingul)!;

* DirectEMail_ 31032010. doc: contine aproape 4 pagini de informatii generale despre proiectarea si realizarea campaniilor de direct e-mail; este vorba, de fapt, despre subcapitolul dedicat e-mailingului din cartea de Marketing direct a subsemnatului. Va rog sa il considerati, alaturi de explicatiile pe care le veti primi la intalnirile noastre, pentru a va realiza studiul de caz individual (e-mailul cu caracter comercial)!;

* Emailing_Demo_ 2010.zip: arhiva contine mai multe exemple de e-mailinguri (atentie, si acestea contin erori pe care sper ca le veti recunoaste si le veti evita!) realizate de catre firma Email Marketing Solutions (pe care o puteti gasi la www.emailmarketings olutions. com); va rog sa le aveti in vedere pentru a va realiza studiul de caz individual (e-mailul cu caracter comercial);

* Chestionar_MDinRoma nia_Aprilie2010. doc: contine chestionarul cercetarii pe care o desfasuram, in cadrul cursului de Marketing direct, cu tema "Consumatorul roman si marketingul direct". Toti cei care doresc il vor printa si il vor transmite spre completare unei singure persoane din cercul de rude, prieteni si cunostinte. Pentru a obtine punctele-bonus, chestionarul trebuie sa fie completat INTEGRAL, conform cerintelor si indicatiilor specifice fiecarei intrebari!

Predarea proiectelor de echipa (a mailingurilor) se va face la seminar, in perioada 17-21 mai 2010 (saptamana a 13-a, penultima a semestrului) , conform programarii fiecarui seminar in parte.

Studiile de caz individuale (e-mailurile cu caracter comercial) vor fi transmise pana cel tarziu vineri, 21 mai 2010, ora 23:59, in format electronic, la urmatoarea adresa de e-mail: marketingdirect91@ yahoo.com. Aceasta adresa este valabila pentru toti studentii cursului de Marketing direct, indiferent de facultatea de care apartin!

Predarea chestionarelor se va face la seminar, in perioada 17-21 mai 2010 (saptamana a 13-a, penultima a semestrului) , conform programarii fiecarui seminar in parte.

Sustinerea testelor-grila va avea loc dupa urmatorul program:

* Marti, 18 mai 2010, de la ora 12:00, la sala 2204: anul 2 Marketing, seria B;
* Miercuri, 19 mai 2010, de la ora 09:00, la sala 1101: anul 2 Marketing, seria D;
* Miercuri, 19 mai 2010, de la ora 10:30, la sala 1101: anul 2 Marketing, seria C;
* Miercuri, 19 mai 2010, de la ora 12:00, la sala 1101: anul 2 Marketing, seria A;

* Miercuri, 19 mai 2010, de la ora 13:30, la sala 0602: anul 2 Management, seria "A";
* Miercuri, 19 mai 2010, de la ora 15:00, la sala 0602: anul 2 Management, seria "B";
* Miercuri, 19 mai 2010, de la ora 16:30, la sala 0602: anul 2 Management, seria "C";
Ghilimelele puse seriilor anului 2 Management atrag atentia studentilor Facultatii de Management ca acestia au fost grupati, administrativ, numai pentru cursul de Marketing direct, in seriile "A", "B" si "C" care nu se confunda cu seriile obisnuite codificate A, B sau C!

* Miercuri, 19 mai 2010, de la ora 18:00, la sala 0602: anul 2 Comert, seria "A";
Ghilimelele puse seriei anului 2 Comert atrag atentia studentilor Facultatii de Comert ca acestia au fost grupati, administrativ, numai pentru cursul de Marketing direct, intr-o singura serie, "A"!

Va rog sa transmiteti aceste informatii tuturor colegilor dumneavoastra interesati! In masura in care aveti nelamuriri, va rog sa nu ezitati sa ma contactati fie prin e-mail, la aceasta adresa, fie telefonic la 0729 673 862 sau 0744 673 862, binenteles si cu ocazia cursurilor, respectiv a seminariilor de Marketing direct.

Va multumesc pentru intelegere si cooperare si va doresc toate cele bune!

Calin Veghes

Materialele le aveti pe grupul seriei, la files, an2, mark direct

Arhiva