Aveti aici mailul trimis de doamna profesoara Emilia Pascu. Va rog pe toti ca pana saptamana viitoare sa postati pe blog ce tema va alegeti ca sa fie acoperite toate temele
Buna seara,
Aveti atasate temele pentru referatele individuale.
Cei care nu au facut-o inca, sa isi aleaga o tema, fara sa fie exclusa prima! Dupa ce ati ales, cand ne vedem la primul seminar imi comunicati numerele corespunzatoare.
Cei care aleg prima tema si o sustin in saptamana in care ne vedem vor primi un bonus pentru initiativa.
Pentru neclaritati nu ezitati sa ma contactati.Conditia principala este ca toate cele 9 teme sa fie acoperite. Apoi se pot dubla sau mai mult celelalte.
Multumesc,
Emilia Pascu.
LOGISTICĂ
• Facultatea Marketing, anul II, învăţământ cu prezenţă în campus
• Bibliografie:
Carmen Bălan, Logistica, ediţia a III-a, Editura Uranus, 2006
• Sistemul de evaluare
PUNCTAJUL
Componente Puncte
Referat individual 15
Proiect de grup 25
Contribuţie la seminar 10
Total seminar 50
Examen 50
Total general 100
PROGRAMAREA SEMINARIILOR
Nr. Crt. Tema
1 Seminar introductiv (prezentarea temelor şi a sistemului de evaluare, stabilirea studenţilor care vor prezenta la fiecare temă, referate individuale)
2 Tema 1: Logistica mărfurilor. Lanţul de aprovizionare-livrare. (diferenţierea celor două concepte, punctele de contact şi relaţiile dintre ele)
• Prezentarea temei proiectului de grup, constituirea echipelor
3
4 Tema 2: Relaţia dintre logistică şi marketing
5 Tema 3: Servirea clienţilor
• Evaluarea stadiului proiectelor de grup (consultanţă oferită de profesor pentru realizarea proiectului) -- durata 30 min. pt. toate echipele
6
7 Tema 4: Aprovizionarea/Cumpărarea
8 Tema 5:Gestiunea stocurilor
9 Tema 6:Depozitarea
10 Tema 7: Transportul mărfurilor
11 Tema 8: Sistemul informaţional logistic
12 Tema 9: Organizarea activităţilor logistice; Prezentări proiecte de grup
13 Prezentări proiecte de grup
14 Aprecierea activitatii pentru seminar
Temele 1 si 3 se vor desfasura pe parcursul a doua saptamani.
Referatul individual
• se axează pe tema seminarului ales
• min. 10 pagini
• structura: pagina de gardă, cuprinsul, conţinutul, bibliografia
• va conţine mici studii de caz pentru a reflecta tema şi conţinutul referatului (experienţe ale unor organizaţii din România sau din alte ţări)
• bibliografie: biblioteca ASE (cărţi în limbă străină) & Internet
• se prezintă şi se discută în seminar
• se evaluează prezentarea scrisă
BIBLIOGRAFIE:
1. Sursa principal
o Balan Carmen, Logistica , ed. a III-a revizuita, Ed. Uranus, Buc. 2006
2. Surse secundare
o Costin C., Distributia comerciala in retea , Ed. Rosetti, Bucureşti,2004
o Dima I. C., Sistemul logisticii firmei, Ed. Tehnica, Bucureşti, 1999
o Patriche D. (coordonator): Bazele comerţului, Ed. Economică, Bucureşti, 1999
o Patriche D. (coordonator): Economie comercială, Ed. Economică, Bucureşti, 1998;
o Patriche I., Canale de distributie si logistica, Ed. Pro Universitaria, Bucureşti,2006
o Vişean M.O.: Tehnologii comerciale, Ed. ASE, Bucureşti, 2004
3. Surse lb. engleza
o Chorafas Dimitris, Supply Chain management and smart materials, edition II, Ed. Averbach, 2001
o Daganzo Carlos, Logistics sistems analysis, edition IV, Berlin, Springer Verlag, 2005
o Donald Waters, Global logistics. New directions in supply Chain management, edition V, Londra, 1998
o John Wiley & Sons, Manufacturing to distribution, logistics and supply Chain, Hoboken and New Jersey, 2006 Zylstra Kirk
o Lambert, Fundamentals of logistics management, Boston 1998