vineri, 12 decembrie 2008

Problema englezeasca+proiect engleza

Din diverse surse am aflat ca se vehiculeaza cum ca a noastra minunata grupa a copiat la examenul de la engleza. Dovada fiind, spun sursele, faptul ca am fost foarte agitati si am vorbit destul de mult. Eu nu ma simt cu musca pe caciula avand in vedere ca am fost in prima banca, langa profesoara si din acest motiv va aduc la cunostinta aceste lucruri. De asemenea mai vreau sa adaug ca nu stiu cum se poate ca la un examen de tip grila si completat spatiile punctate se poate demonstra ca a fost vorba de copiat. Eu recunosc ca am stat doar jumatate din examen si nu pot stii ce s-a intamplat dupa ce am plecat eu. Insa cat am stat in clasa nu am auzit o vorbarie asa cum se vehiculeaza. Dar asa e! Examenele sunt asemanatoare cu politica. Intr-o zi auzi numai: hotilor ati furat, ati copiat etc, iar in urmatoarea zi se pupa toti pe obrazi de parca nu s-ar fi intamplat nimic.
Asa ca hai sa ne pupam toti si sa uitam de prostiile care se vehiculeaza.

Sa nu uitati de proiectele la engleza de dupa vacanta cu reclamele!

2 comentarii:

mariusisonfire spunea...

Da,Andrei ca de fiecare data un alt articol excelent si venit intr-un moment bun.Imi pare rau ca mailul pe care l-am primit toti ca mass si pe care l-am publicat pe blog a fost sters pe motiv ca eram ironic si pe deasupra cik m-as fi simtit cu musca pe caciula (da bineinteles, dar am uitat sa-i zic ca eu nu port caciula de fel).Ceea ce aveam eu de spus nu se referea decat la 2 aspecte si anume:nu s-a vorbit cum se spune in mail si nu a fost galagie pt ca practic nu s-a vorbit, deci logic, de unde galagie?(da, se auzeau picamarele de la parter).
Si referitor la copiat, da am copiat, ca doar am stat in banca a 2a, profa se uita pe geam... (deci "papusa mik si sexoasa" cred ca sesizezi ironia).
Pe de alta parte, vreau sa reamintesc celor care au uitat sau nu stiu k blogul a fost creat pentru a comunica mai usor intre noi, scopul blogului fiind defapt exprimarea libera a tuturor fara nici un fel de cenzura.
Deci draga colega, scuza-ma te rog, dar din dorinta ta de a te impune ai incalcat niste reguli de bun simt si ai decis in numele altora ceea ce iar nu este normal.
Trebuie sa stii"papusa mik si sexoasa" ca toti ne nastem diferiti si suntem indreptatiti sa avem opinii diferite si sa ne manifestam cum dorim (unu k maimuta, altu precum papagalu).
Daca tu crezi ca postand pe blog mailul respectiv incalcam vreo regula sau deranjam pe cineva e problema ta si te priveste.Vreau doar sa iti mai reamintesc ca mailul era adresat tuturor celor din grupa prin intermediul tau, sefa grupei, si deci nu era ceva ce nu se putea publica(sau pt unii o reprezenta vreun secret de stat, era codificat oare?)
Cine se simte lezat de acest comentariu imi poate trasmite personal.Va multzumesc.

stam spunea...

Foarte bine punctat, nici eu n-am inteles vreodata cum poti demonstra k la un examen grila ai copiat.
In alta ordine de idei, nu ar trebui sa se simta nimeni cu musca pe caciula pentru k nu s-a vorbit si nu a fost galagie. Daca s-a mai uitat cineva in stanga si in dreapta.. lucrurile astea sunt normale si se intampla la orice lucrare.
Si daca a fost asa mare galagie cum se zice de ce nu s-au luat masuri? Dar cunosc destule exemple din anii de liceu in care persoanele care veneau sa tina locul profesorului se credeau profesori pt o zi si pt ei era mai mult o joaca, gen.. hai sa le stric eu mediile astora.
So.. sper sa nu avem surprize neplacute dupa vacanta cauzate de informatiile eronate primite de d-na profesoara.

Arhiva