luni, 2 februarie 2009

Server de wow, Wizardworld.ro

Taguri: wow, world of warcraft, burning crusade, wow server, wizardworld.ro, wizard world, wow.ultimate.ro, wow ultimate, ultimate wow, servere de wow

Aseara m-am reapucat de World of Warcraft, sau mai pe scurt pentru cei familiarizati cu jocul, wow. Dupa o absenta de 2 ani, fiind ocupat cu bac-ul si facultatea, am zis, fiind in vacanta inter-semestriala sa reincep "activitatea" wowingiana. Problema era ca, nu vroiam sa le dau iar bani pe o luna, celor de la Blizzard, pentru o saptamana de distratie. Si atunci am ales solutia mai putin legala cei drept, dar total utila mie.
Da asa e!
Am intrat pe un wow server. (numai original nu era) :))

Cu chiu cu vai, m-am hotarat sa fac asta, nu pentru ca imi place sa respect drepturile de proprietate a celor de la Blizzard, ci pentru ca stiam ca aceste servere au nenumarate bug-uri.
De bine de rau dupa ce am fost informat de la colegii care se aflau deja pe server si jucau de o saptamana in draci, chiar de era plina sesiune, am intrat pe site-ul celor de wizardworld.ro.
Mi-am facut cont pe site, am asteptat mail-ul, a venit mail-ul, l-am activat, am facut contul de wow, apoi dracie, m-am izbit de ce era mai rau.

Desi aveam wow original tot a trebuit sa-mi pierd aproape 2 zile doar ca sa instalez jocul, sa downlodez burning crusade, sa caut toate patche-urile pana la 2.4.3 si pana mi-am facut setarile de grafica. Dar a meritat, desi eram sceptic prima oara, cand am inceput sa joc, asteptand sa apara o eroare ceva, am fost placut impresionat vazand ca nu apare niciuna. Exceptand mici buguri, aprope insesizabile, serverul wizardworld.ro a fost o alegere buna, pot spune chiar mai buna decat wow.ultimate.ro.

Pentru cei care vor informatii suplimentare intrati pe http://www.wizardworld.ro/ si urmati instructiunile afisate acolo.

Dupa 1 noapte de joc pe wizard world pot sa spune ca e un server de nota 9.50, ceea ce e bine pentru un server de genul asta. Nu este lag, nu e inghesuiala, ba mai mult faci level-uri cu viteza luminii.

0 comentarii:

Arhiva